
Blog

8 elementen voor een perfecte huisstijl
Met jouw boodschap, missie & visie zit het wel snor. Jij weet perfect wat je wilt uitdragen als merk en wie jouw doelgroep is. Er is eigenlijk nog maar één…

Hoe kies je een goede bedrijfsnaam?
Zelf wilde ik pas starten met ondernemen als ik DE perfecte bedrijfsnaam had gevonden. Het moest een naam zijn die na een aantal jaar nog steeds helemaal zou kloppen.…

Focus minder op je omzet en meer op je klant!
Die magische grens van €100.000 omzet… Welke ondernemer heeft dat nog niet in advertenties voorbij zien komen? Het schijnt gelijk te staan aan ‘succesvol zijn’.…

TEST: hoe sterk is jouw logo?
Je logo is niet alleen een kwestie van smaak. Er zijn bepaalde algemene factoren die een logo sterk maken. Deze factoren zijn gebaseerd op de relatief oude logo's…

Wat als marketing niet je grootste hobby is?
"Aan marketing doen is gewoon ordinair leuren met je producten of diensten. Ik ben niet goed in marketing. Ik wil mensen niet lastig vallen. Ik ben er van overtuigd…

Waarom ik blij ben met jouw achterneefje
Je kent het wel. Iedereen heeft in zijn of haar familie zo’n handig achterneefje dat wel iets met Adobe Photoshop of Adobe Illustrator kan. Superhandig als je…